Popsugar Box: My #musthavebox Unboxing

So. Before I begin, I should tell you that I got this box in SEPTEMBER.

It’s just been a little crazy, OK?

And it’s not like anyone’s been emailing me threats… “GIMME YOUR SEPTEMBER POPSUGAR UNBOXING VIDEO OR ELSE”.

I have an October box to unbox as well. Maybe I’ll share that in March.

If you are not familiar with the Popsugar Box… the #musthavebox, then this video will give you an idea. You can purchase one box or 3 months of boxes… or 6 months of boxes. The overall monthly price goes down with a 3 or 6 month subscription. And given what I share with you about what came in my first box – you will find it is a very good deal be it 39.95/month or $109.85 for 3 months.

Check it:

What are your thoughts? Does this sort of thing appeal to you? There are some clear hits and some misses. Do you like surprises?

I like surprises.

So this whole box thing (from Ipsy to Stitch Fix to beyond) kinda makes me a little giddy.

Here’s links to things from September’s box (you can find all past boxes there too)

• Tilo scarves at Saks Fifth Avenue

• Garance Doré cards via Rifle Paper Co

Oribe Superfine Hairspray (travel size)

• Urban Remedy Almond Brownie

• Ghirardelli Minis

• Nicole Miller earbuds (can’t find an acceptable link)

Letter C shop (pencils) on Etsy

(These are not affiliate links, btw. Except Ipsy and Stitch Fix – those are referral links… which means if you use my referral link and make a purchase you are in effect…. supporting my habit. Which is not a bad thing. For me.)

(And this was not a sponsored post. I signed up and paid for that box all by myself and just wanted to tell y’all about it.)

(I am such a consumer.)

 

Click here to get new posts delivered to your inbox.
Let's connect: Facebook | Pinterest | Instagram | YouTube

4 Responses to “Popsugar Box: My #musthavebox Unboxing”

  1. Cathy B. says:

    You sure brighten my day and make me laugh. Thank You!!

  2. Lu says:

    The scarf is the business!

  3. Lisa says:

    Holy crap. I wrapped your fancy scarf around my boobs in my attempt to be Lola from Copacabana. I had no idea. Saks. Shit. My my bad. You should have stopped me. No wonder the karaoke master didn’t let me sing! This comment will only make sense to Jenny and a few others that were present.

Use the Form Below to Leave a Reply

Your Name: (Required)

Email Address: (Required)

Website:

Your Comments: